Labyrinth (εννοιολογικοί χάρτες)

Στο παρελθόν έχουν καταγραφεί συγκεκριμένες ελλείψεις και δυσλειτουργίες στη δραστηριότητα labyrinth. Φέτος χρησιμοποιήθηκε από μαθητές της Γ΄ τάξης και φάνηκε να μπορεί να υποστηρίξει καλύτερα τη δημιουργία εννοιολογικών χαρτών σε σύγκριση με τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης. Ίσως να παίζει ρόλο το γεγονός ότι οι μαθητές αυτής της ηλικίας δημιουργούν εννοιλογικούς χάρτες απλούστερης μορφής (π.χ. δεν είναι τόσο απαραίτητο να καταδεικνύονται οι σχέσεις ανάμεσα σε έννοιες με βέλη). Οι καταγεγραμμένες ελλείψεις εξακολουθούν να καθιστούν τη δραστηριότητα δύσχρηστη.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: