Ο επεξεργαστής κειμένου (write) και η εγγραφή (record)

H εξοικείωση με τον επεξεργαστή κειμένου κύλισε ομαλά. Όλοι οι μαθητές πληκτρολόγησαν κείμενο, εισήγαγαν πίνακα με συγκεκριμένο αριθμό στηλών και γραμμών.

Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τη δραστηριότητα «εγγραφή» (record) για να φωτογραφήσουν το εαυτό τους. Αποθήκευσαν τις φωτογραφίες τους με το επιθυμητό για τον κάθε μαθητή όνομα. Τέλος, άνοιξαν τον επεγεργαστή κειμένου (write) εισήγαγαν τη φωτογραφία τους και έγραψαν λίγα λόγια για τον εαυτό τους. Κοινοποίησαν το κείμενό τους στη «γειτονιά» και μοιράστηκαν τα κείμενα με τους συμμαθητές τους .


Προβλήματα επικοινωνίας (πέρα από κάποιες καθυστερήσεις) δεν υπήρξαν. Όλοι οι ΧΟ, συνδεδεμένοι στο «πλέγμα 1» εμφανίστηκαν στη «γειτονιά».

Η δραστηριότητα «write» ενσωματώνει τις πολύ βασικές δυνατότητες ενός επεξεργαστή κειμένου. Δυστυχώς απουσιάζει ένα κουμπί «αποκοπής» τμημάτων του κειμένου. Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε την αναδιάταξη παραγράφων μέσα στα κείμενα. Δραστηριότητες αυτού του τύπου υπάρχουν σε πολλές ενότητες του σχολικού εγχειριδίου, στις οποίες ο μαθητής καλείται να βάλει τις παραγράφους ενός κειμένου στη σωστή σειρά, βάζοντας ένα αριθμό σε κάθε παράγραφο που υποδηλώνει τη σειρά που πρέπει να έχει αυτή. Χρησιμοποιώντας τα παραδοσιακά μέσα (χαρτί και μολύβι) δεμ πορεί να δει το τελικό αποτέλεσμα κάτι που μπορεί να γίνει σε επεξεργαστή κειμένου που διαθέτει την εν λόγω λειτουργία.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: